Ford Shelby GT500 Forum banner

$300K Battle -> Mustang GTD vs Shelby Code Red

Bitwa za 300 tys. $: Mustang GTD kontra Shelby Code Red - ANKIETA!

1 reading
14K views 54 replies 28 participants last post by  COBRA THERAPY!!!  
#1 ·
Więc z nowym GTD ogłoszonym dzisiaj, pomyślałem: Co wolałbyś kupić, gdybyś mógł dostać jeden, GTD czy Code Red? Oba kosztują około 300 tys. dolarów + (plus opcje). Więc tylko ankieta dla zabawy. Do dzieła, zabierz głos ze swoimi przemyśleniami... i zagłosuj w ankiecie!

Mustang GTD: 800 KM, części z włókna węglowego/magnezu/tytanu, tylna oś napędowa DCT...
Image


Image


Shelby Code Red: 1300 KM, podwójne turbo, Motec, doładowanie po biegu...
Image


Image
 
#3 ·
GTD to o wiele więcej.
Został zbudowany, aby zabić nowe GT3RS i AMG Black Series

Pełne nadwozie z włókna węglowego
Skrzynia transaxle z tyłu
Ceramiczne hamulce węglowe
Magnezowe felgi
Zawieszenie!!
Skrzydło DRS!!!

GTD CAŁY DZIEŃ!!

A teraz, kto może mi załatwić przydział?
Dokładnie, GTD CAŁY DZIEŃ i dwa razy w niedzielę.
 
#7 ·
Stawiam, że będą one zmieniać właścicieli za ponad milion dolców, tak jak GT. Nie stać mnie nawet na opony do żadnego z nich, więc po prostu wrzucę kilka części tuningowych do mojego i będę obserwował szalone ceny na BAT.
 
#23 ·
Stawiam na to, że będą zmieniać właścicieli za ponad milion dolców, tak jak GT. Nie stać mnie nawet na opony do żadnego z nich, więc po prostu wrzucę kilka części tuningowych do mojego i będę obserwował szalone ceny na BAT.
Szkoda, że GTD skończy jako eksponaty muzealne ze względu na potencjalny wzrost wartości odsprzedaży. Ale to kierunek, w którym podążają tego typu samochody halo.
 
#12 ·
Szczerze mówiąc, jestem tu rozdarty, myślę, że GTD jest stworzony do zabijania na torze i w 100% mi się to podoba. Code Red jest jednak bardzo ograniczony, ponieważ zostanie wyprodukowanych tylko 30 sztuk. Mój problem polegałby na tym, że jeździłbym tym cholernym czymś za 300 tysięcy i nie pozwoliłbym mu zbierać kurzu na przyszłą wypłatę. W takim przypadku myślę, że ostatecznie wybrałbym GTD, ponieważ widzę Code Red jako dzieło sztuki i miałbym trudności z wyżyciem się na nim na torze.
 
#13 ·
Więc się wtrącę (chyba). Myślę, że oba to fajne samochody. Rozumiem, mają w sobie ten "bling bling wow" czynnik. Ale wydają się przesadzone, za bardzo się starają, zwłaszcza te szerokie nadwozia. Wyglądają, jakby pasowały do jakiejś gry wideo, a nie do rzeczywistości. Właściwie to uważam, że S550 GT500 jest prawie idealny. Nie ultra szeroki i krzykliwy, ale wciąż bardzo agresywny. A potem cena 300 tys. dolarów, co jest absolutnym minimum. Będzie to kosztować raczej 400 tys. dolarów po wszystkich opcjach i podatkach, itp. Wiem, że oba zostaną wyprzedane jak koncerty Taylor Swift. Ale tak jak w przypadku koncertów Taylor Swift, nie jestem zainteresowany... nie mówiąc już o pieniądzach LOL.
 
#15 ·
Dobrze powiedziane…

więc się wtrącę (chyba). Myślę, że oba to fajne samochody. Rozumiem, mają w sobie czynnik "bling bling wow". Ale wydają się przesadzone, za bardzo się starają, zwłaszcza te szerokie nadwozia. Wyglądają, jakby należały do jakiejś gry wideo, a nie do rzeczywistości. Właściwie uważam, że S550 GT500 jest prawie idealny. Niezbyt szeroki i krzykliwy, ale wciąż bardzo agresywny. A potem cena 300 000 dolarów, co jest absolutnym minimum. Będzie kosztować raczej 400 000 dolarów po uwzględnieniu wszystkich opcji i TTL itp. Wiem, że oba zostaną wyprzedane jak koncerty Taylor Swift. Ale tak jak w przypadku koncertów Taylor Swift, nie jestem zainteresowany... nie mówiąc już o pieniądzach LOL.
 
#17 ·
#19 ·
Dwa zupełnie różne samochody. Code Red to potwór na torze drag, GTD to potwór na drogę/tor/kręte drogi.
Shelby zrobił sesję zdjęciową na torze drag, ale są one również przygotowane do jazdy po torze. Bardzo inny potwór, ponieważ jeden jest dopuszczony do ruchu drogowego, a drugi nie, ponieważ jest obsługiwany przez komputer Motec.
 
#20 ·
Artykuł, który przeczytałem z Road & Track, mówi, że GTD generuje 800 KM i 730 funtów stóp .... Wiem, skąd wzięli te 40+ KM. Co zrobili, żeby uzyskać ponad 100 funtów stóp momentu obrotowego? Bo chciałbym to, proszę
 
#22 ·
Artykuł, który przeczytałem w Road & Track, mówi, że GTD generuje 800 KM i 730 lb-ft .... Wiem, skąd wzięli te 40+ KM. Co zrobili, żeby uzyskać ponad 100 lb-ft momentu obrotowego? Bo chciałbym to dostać
Uważam, że nasze samochody są na początek nieco niedoszacowane. Powiedziałbym, że jesteśmy bliżej 785/790, może bliżej 635 lb momentu obrotowego.

Ale tak czy inaczej Arron, zgadzam się z tobą, też chciałbym te dodatkowe 100 lb-ft momentu obrotowego ;) 🙏🙏🙏:LOL:
 
#28 ·
Nie przyzwyczaiłem się do tych krzywych reflektorów w S650. Otwory wentylacyjne w przednich błotnikach wyglądają dla mnie okropnie. Ale gdyby Ford chciał wziąć moje pieniądze, wziąłbym jeden od razu.
Teraz muszę przekonać żonę, że to lepsza inwestycja niż giełda, a potem spieniężyć 401k. 😉
 
#29 ·
Nie przyzwyczaiłem się do wąskich reflektorów w S650. Otwory wentylacyjne przednich błotników wyglądają dla mnie okropnie. Ale gdyby Ford chciał wziąć moje pieniądze, kupiłbym jeden natychmiast.
Teraz muszę przekonać żonę, że to lepsza inwestycja niż giełda, a następnie spieniężyć 401k. 😉
Jeśli miałbym się założyć, powiedziałbym, że Ford zawrze podobną umowę "2-letniej sprzedaży" z tymi, którzy będą mogli kupić jeden z nich, podobnie jak zrobili to z GT. To podniesie ich ceny, a pierwsza osoba, która wystawi jeden na sprzedaż w 2027 roku, prawdopodobnie osiągnie bardzo wysoki zwrot z inwestycji.
 
#40 ·
#45 ·
GTD.

Choć uwielbiam Bena i Jeremy'ego z Fathouse, ponieważ są moimi przyjaciółmi od dwudziestki, można argumentować, że 95% tego projektu można powtórzyć samodzielnie, niezależnie od programu Code Red.

Nie ma mowy, żeby powtórzyć inżynierię lub design GTD za cenę zbliżoną do 300 000 dolarów. Ford w 100% straci pieniądze na każdym z tych samochodów, które zbuduje.
 
#46 ·
GTD.

Choć uwielbiam Bena i Jeremy'ego z Fathouse, ponieważ są moimi przyjaciółmi od dwudziestki, można argumentować, że można odtworzyć 95% tego projektu niezależnie od programu Code Red.

Nie ma możliwości odtworzenia inżynierii ani projektu GTD za cenę zbliżoną do 300 000 dolarów. Ford w 100% straci pieniądze na każdym z nich, które zbuduje.
Jestem zagorzałym fanem Shelby'ego i zgadzam się w pełni. Wybrałem GTD, ponieważ będzie to arcydzieło rodowodu wyścigowego i inżynierii. Nie mogę się doczekać, aż nim pojadę.
 
#54 ·
Myślę, że większość właścicieli tego GTD nie zapłaci 300 tysięcy, ale po opcjach zgaduję, że to raczej 350 tysięcy plus koszty. Zbliżamy się strasznie do granicy 400 tysięcy, a nawet znacznie więcej, jeśli jest marża, i zastanawiam się, jakie inne samochody w tym przedziale cenowym będą go przewyższać.

Niemniej jednak przyznam, że GTD coraz bardziej mi się podoba, ponieważ widzę w Internecie kilka jego zdjęć.