Ford Shelby GT500 Forum banner

Przyczepa eTrack i opony samochodowe… wnęka czy nie?

2K views 6 replies 5 participants last post by  Jmeo  
#1 ·
Przygotowuję wszystkie moje e-trac do przyczepy i zastanawiam się, czy można położyć oponę bezpośrednio na wierzchu bez zagłębiania. Czy opony będą siedzieć na e-trac, gdy zostaną zapięte?

Moja pierwsza myśl jest taka, że nie powinno to być problemem, ponieważ te opony mogą jeździć po ulicach, torach i torach i znosić mnóstwo nadużyć, potem pomyślałem, że są też dość drogie, więc nie chcę skracać ich żywotności.

Wyfrezowanie lub wycięcie kanału pozostawi również mniej materiału dla elementów mocujących.

Powód numer 4 miliardy, dla którego leżę w nocy bez snu. 🤣

Planuję użyć tego stylu, aby pozbyć się hałasu spod samochodu.
 
#3 ·
Układam wszystkie moje e-trac dla mojej przyczepy i zastanawiałem się, czy można mieć oponę bezpośrednio na górze bez zagłębiania, czy opony będą siedzieć na e-trac zapięte?

Moja pierwsza myśl jest taka, że nie powinno to być wielkim problemem, ponieważ te opony mogą jeździć po ulicach, pasach i torach i znosić mnóstwo nadużyć, potem pomyślałem, że są też dość drogie, więc nie chcę też skracać ich żywotności.

Zagłębienie lub frezowanie kanału pozostawi również mniej materiału dla elementów mocujących do chwytania.

Powód numer 4 miliardy, dla którego nie śpię w nocy. 🤣

Planuję użyć tego stylu ustawienia, aby pozbyć się hałasu spod samochodu.

View attachment 322257
View attachment 322256
Przeniosłem Twój post do sekcji ogólnej i zmieniłem tytuł, Bob.

Obie moje przyczepy mają eTrack leżący na wierzchu powierzchni. Wiele, wiele razy transportowałem moje samochody i mocno zapiąłem opony bez problemu. Nie ma potrzeby się nad tym zastanawiać. Opony będą w porządku.

Warto również wspomnieć... włóż samochód do przyczepy i dokręć wszystkie 4 paski... po przejechaniu kilku mil, zjedź na pobocze i ponownie dokręć paski. Kiedy to zrobisz, paski są gotowe do użycia. Sprawdzam ponownie, gdy zatrzymuję się na przerwy w toalecie lub tankowanie, ale wszystko jest zwykle w porządku przez resztę podróży. Jeśli zatrzymuję się na noc, luzuję paski, aby nie siedziały całą noc pod obciążeniem. Rano ponownie je dokręcam.
 
#4 ·
Przeniosłem Twój post do sekcji ogólnej i zmieniłem tytuł na Bob.

Obie moje przyczepy mają eTrack na wierzchu. Wiele, wiele razy transportowałem moje samochody i mocno zaciągałem opony BEZ problemu. Nie ma potrzeby się nad tym zastanawiać. Opony będą w porządku.

Warto również wspomnieć... umieść samochód w przyczepie i dokręć wszystkie 4 paski... po przejechaniu kilku mil, zatrzymaj się i ponownie dokręć paski. Kiedy to zrobisz, paski są gotowe. Sprawdzam je ponownie, gdy zatrzymuję się na przerwy w toalecie lub tankowanie, ale wszystko jest zwykle w porządku przez resztę podróży. Jeśli zatrzymuję się na noc, luzuję paski, aby nie siedziały całą noc pod obciążeniem. Rano ponownie je dokręcam.
Dzięki Tim, to mniej więcej to, co myślałem lub nad czym się zastanawiałem. Zawsze używaliśmy pasków osi na nadwoziu Fox, a członek K miał pętle z przodu. Ponieważ te samochody są tak niskie i chcę robić jak najmniej czołgania się, zdecydowanie podoba mi się ta metoda dla SHelby. W ten sposób, jeśli znajdziesz się na złym odcinku drogi, zawieszenie jest mniej prawdopodobne, aby pomóc rozluźnić rzeczy. 👍🏻🏁
 
#6 ·
Można zobaczyć rolkę przekierowania, o której mówi Tim i jak używam jej na mojej przyczepie.
Image

Poniżej widać, jak początkowo ustawiłem tył. Po zakupie krótszych pasków odwróciłem go.
Image
 
#7 · (Edited)
Używam również nad oponą i przegubów obrotowych do/za oponami. Utrzymują one paski równo z podłogą, więc nie stykają się z przednim splitterem ani tylnym fartuchem. Zdecydowanie warto. Używam mocowań MAC, ale każda podobna marka się sprawdzi.

Jeśli mogę coś dodać, powiedziałbym, że najpierw należy dokręcić tylne koła, a następnie przednie. Z mojego doświadczenia wynika, że zapobiega to kontaktowi przedniego splittera z paskami. To również utrzymuje wszystkie cztery paski napięte przez całą podróż. Nigdy nie zauważyłem, aby paski się poluzowały, nawet o 1 mm.

Edytowano, aby dodać: Zamontuj paski tak, aby przednie paski były przeciwne do tylnych pasków. AKA, ciągną w przeciwnych kierunkach. Kiedy tylne paski są dokręcane jako pierwsze, samochód jest ciągnięty do tyłu. Następnie, gdy przednie paski są dokręcane, samochód jest dociągany do przodu. Dlatego najpierw dokręcam tył. Teraz możesz mieć pewność, że nie ciągniesz samochodu w taki sposób, że przedni spojler podbródka, lub splittery, lub cokolwiek innego, będzie miał kontakt z paskami.