Ik heb een bestelling geplaatst bij O'Reilly voor 2 oliefilters (ze waren goedkoper dan Rock Auto met een coupon). Ik ontving Motorcraft FL2087A in plaats van wat ik besteld had (FL2087). Ik heb mijn bestelling dubbel gecheckt om er zeker van te zijn dat ik geen fout had gemaakt, nee, de juiste besteld. Ze hebben ze allebei op hun website staan. Ik belde ze en de man die ik sprak had geen idee, dus hij zei dat ik ze gewoon terug moest sturen.
Ik vergeleek de nieuwe met een die ik al had en ik merkte meteen het verschil in gewicht tussen de twee. Moest het bevestigen met een weegschaal.
FL2087 weegt 3,0 oz
FL2087A weegt 1,9 oz
De binnenkant van het A-model heeft een plastic kern versus de metalen kern op de FL2087.
De A heeft ook niet de plastic afdekking aan beide uiteinden.
Worden de FL2087's vervangen of heeft iemand gewoon het verkeerde onderdeel uit de schappen gehaald?
Ik vergeleek de nieuwe met een die ik al had en ik merkte meteen het verschil in gewicht tussen de twee. Moest het bevestigen met een weegschaal.
FL2087 weegt 3,0 oz
FL2087A weegt 1,9 oz
De binnenkant van het A-model heeft een plastic kern versus de metalen kern op de FL2087.
De A heeft ook niet de plastic afdekking aan beide uiteinden.
Worden de FL2087's vervangen of heeft iemand gewoon het verkeerde onderdeel uit de schappen gehaald?