Ford Shelby GT500 Forum banner
41 - 60 of 195 Posts
Discussion starter · #42 ·
Kolejna myśl, założyłbym, że to oznacza, że nigdy nie będzie S650 GT350 od Forda. Myślę, że Shelby rozmawiał z Fordem i gdyby Ford robił GT350, Shelby by tego nie zrobił. Tylko taka myśl.
Jestem prawie pewien, że to było oczywiste. Ford dał jasno do zrozumienia, że zmierza w kierunkach innych niż Shelby, wprowadzając DH i GTD oraz przyszłe oczekiwane (prawdopodobnie) modele Boss i/lub Cobra.
 
Kolejna myśl, założyłbym, że to oznacza, że nigdy nie będzie S650 GT350 od Forda. Myślę, że Shelby rozmawiał z Fordem i gdyby Ford robił GT350, Shelby by tego nie zrobił. Tylko myśl.
Oba samochody Shelby Forda, GT350 i GT500, zakończyły się na edycjach Heritage. Ford skończył z produkcją Shelby na najbliższą przyszłość.
 
Myślę, że S650 GT500 jeszcze nie zniknął z pola widzenia
Ford i Shelby nie mają umowy na dalszą produkcję. Cała przyszła produkcja będzie realizowana przez SAI
Oczywiście SA posiada prawa do nazwy GT350, zakładam, że są również właścicielami GT500? Myślałem, że są w domenie Forda.
Co ciekawe, nie będą nawet budowane w SA. Zostaną zbudowane w Turn Key Automotive w Michigan i sprzedawane za pośrednictwem wybranych dealerów Forda. GDYBY to nie SA robiło dziś wprowadzenia, moją pierwszą myślą byłoby to, że brzmi to bardziej jak program Forda.

Cena początkowa 109 tys. dolarów plasuje go w terytorium cenowym poprzedniej generacji GT500 i dobrych 30-40 tys. dolarów powyżej obecnego DH. Zdecydowanie znaczna poprawa osiągów w porównaniu do DH, ale niewystarczająca, aby zrezygnować z mojego obecnego 500. TERAZ, JEŚLI nie mógłbym dostać GT500, powiedziałbym mniej więcej: zapisz mnie, to wygląda na dobre zastępstwo. Bardzo ograniczona seria produkcyjna. To, o co wciąż muszę pytać, to czy Super Snake jest wart dodatkowych pieniędzy, biorąc pod uwagę tego konkurenta?

Myślę, że to sprytne, że Shelby celuje w konsumenta, który chce czegoś pomiędzy DH i GTD i robią to, zanim zrobi to Ford
Shelby Trust jest właścicielem wszystkiego, wszystkich nazw odpowiednio GT500, GT350 itp., w efekcie SAI. Kanciasty wąż to partnerstwo Forda i Shelby dla S550. Zwróć uwagę na węże w tej edycji.
Moim pierwszym wrażeniem jest to, że nie jestem fanem. Ogólnie rzecz biorąc, nie jestem fanem 650, ale wydaje się to być Super Snake z alternatywnymi opcjami i odznakami. Jestem i zawsze będę zwolennikiem i fanem Shelby, ale dla mnie to pachnie kompletnym grabieniem pieniędzy. Modlę się, żeby nie zrobili tego samego z nazwą GT500.
Ford na razie nie będzie produkował więcej 350/500. Wszystko, jeśli przywrócą 500 na rocznicę 1967/2027, zostanie zrobione w SAI. To edycja rocznicowa GT350 z 1965/2025 roku.

To część przetrwania Shelby American
 
Trochę rozczarowany, że GT350 ma mniejszą moc niż GT-Darkhorse. Mam wrażenie, że Ford przestał robić "inne" rzeczy lub ulepszać platformę Mustanga, zamiast tego po prostu dorzucają do niej popularne dodatkowe części i nazywają to "nowym".
 
owns 2014 Ford Mustang Shelby GT500
Moim zdaniem to było bardzo przygnębiające. To w zasadzie potwierdziło to, co już podejrzewano. Nie zobaczymy Forda GT350 ani GT500 w S650. Miałem nadzieję, że będzie to coś nowego i dobrze wycenionego, ale znowu się zawiodłem. W żadnym wypadku nie zamieniłbym mojego GT350R na tego przemianowanego super węża. W tej chwili jestem o wiele bardziej podekscytowany Bossem. Myślę, że to będzie samochód, na który czekaliśmy.
 
@AZ21GT500 Chris miał rację, Ford nie zamierza produkować GT350 ani GT500. Zasadniczo stwierdził to dobre dwa lata temu.

Więc Ford przywróci etykietę BOSS, z tego co czytałem.

Te Shelby American Shelby GT350'S będą słodkie, jestem pewien, ale w przedziale cenowym od 150 000 do 200 000 dolarów, nie, dziękuję
 
Więc ujawnienie to nowy GT350 & 350R oparty na s650.
Wersje 480 KM i 810/830 KM
Czy to będzie "budżetowa" wersja Super Snake?

Ciekawe, jakie są różnice między Super Snake a tym samochodem??? Ponadto, właściciele dziedzictwa GT350 mogą być trochę wkurzeni, że to zostało wydane?
Wcale nie wkurzeni. To biały Mustang GT S650 z paskami i odznakami. To nie jest szyty na miarę, płaski wał korbowy, Wimbledon White, fabryczny Shelby. Jeśli już, GT350 HE stały się jeszcze bardziej wyjątkowe. 😁

Image
 
Mam znajomego z GT PP1 A10 z 2018 roku, któremu pozwoliłem jeździć moim z 2024 roku. Był zdumiony ulepszeniami skrzyni biegów i zawieszenia w porównaniu do jego samochodu.
Czy to możliwe, że fakt, że jest on o około 6 lub 7 lat nowszy, plus MagnaRide, naprawdę robi różnicę? Świeże elementy zawieszenia i tym podobne?

Jaki dokładnie masz model? Darkhorse czy GT Premium w pełni załadowany? Zobaczmy kilka zdjęć.
 
SA jest teraz totalnie jechane na forach, w mediach społecznościowych i na YouTube…
 
SA jest teraz absolutnie krytykowane na forach, w mediach społecznościowych i na YouTube…
Ludzie też bardzo nienawidzili S650. Kiedy kupujący zdadzą sobie sprawę, że nie ma innych opcji dla zupełnie nowego, topowego Shelby, poza Darkhorse, prawdopodobnie zmienią zdanie.
 
Ludzie też bardzo nienawidzili S650. Kiedy kupujący zdadzą sobie sprawę, że nie ma innych opcji dla zupełnie nowego, topowego Shelby'ego, poza Darkhorse, prawdopodobnie zmienią zdanie.
Myślę, że to był krok we właściwym kierunku dla SA. Tańszy model, który moim zdaniem wygląda lepiej niż krzykliwy super snake (wciąż uważam, że ten samochód jest okropny). Złagodzili nawet umieszczanie napisu Shelby co 5 cali na samochodzie. Ten samochód prezentuje się dobrze, ale wciąż jest za drogi, skoro można dostać Whipple'a z fabryki z gwarancją. Musi kosztować poniżej 100 tys. dolarów, aby przyciągnąć nowych, młodych kierowców. GT350 z lat 2015-2020 był najlepszym samochodem dla początkujących w historii marki i kosztował maksymalnie 75 tys. dolarów za najlepszą wersję. Spudłowali, ale być może można jakoś dokonać korekty kursu.
 
41 - 60 of 195 Posts