Het laatste wat ik ooit zou willen is het oneens zijn met mijn grijstinten partner

maar om de analogie voort te zetten, ik denk niet dat het zo zwart-wit is. Er zijn veel manieren om geld te verdienen en hoewel SA misschien geen geld heeft verdiend met directe verkoop van de 350 en 500, heeft het hun namen zeker in de hoofden en monden van de afgelopen, huidige en toekomstige generaties gehouden. Het is marketing. Alleen al hun naam in verband met de auto's leverde hen geld op.
Hun wortels zijn eigenlijk gebaseerd op modificatie, maar ook op innovatie. Dingen kunnen niet hetzelfde blijven om te evolueren. Ford zag dat duidelijk en smeedde nieuwe partnerschappen om de GTD te produceren en Porsche aan te vallen, wat hen naar een markt brengt die voorheen werd bezet door de niet langer geproduceerde Ford GT. Een auto waar Shelby-fans zeer bekend mee zijn, maar nu concurreert de GTD met wegracelegendes.
Zoals ik al opmerkte, is de modificatie van de basis Mustang, die hun wortels is, duidelijk springlevend en heet Super Snake. Waarom niet meer doen voor de beruchte namen GT350 en GT500 die hen oorspronkelijk beroemd maakten? Ga strategische partnerschappen aan en laat een nieuw ontwikkelde aandrijflijn in het ding vallen. Iets dat duidelijk verschilt van een programma dat je al hebt. Hetzelfde produceren met kleine variaties en een nieuwe naam, is naar mijn mening niet trouw aan het innovatieve deel van hun geweldige geschiedenis. Ik respecteer Shelby voor hun geschiedenis en ik respecteer iedereen in dit forum voor hun kennis en meningen, maar mijn mening hierover is dat de auto een misser is en dat ze meer of iets anders hadden kunnen en moeten doen. Hoeveel van jullie lachen Dodge uit om hun 40 verschillende namen voor dezelfde auto? Ik weet dat ik dat doe en ik zou dat lot niet willen voor iets dat ik speciaal vind. Het kan Gary uiteraard niet schelen wat ik denk en je weet het veel beter dan ik, dus het lijkt onvermijdelijk op dit punt, maar het maakt me wel verdrietig.