Het is gewoon...niet genoeg. Als het een darkhorse-gebaseerde auto was, is er misschien een geval, maar geen TREMEC is op zijn minst een schande. Ik bedoel, de auto is gewoon een puinhoop, een Frankenstein, een glanzende rots. Het enige wat Shelby eraan is, is de naam. Ford veranderde SHELBY in een exotische naam met wat ze deden op het S550-platform, maar dat komt omdat ze er exotische dingen mee deden. Een 5.2 in vlakke en dwars geplande cranks om te passen bij de stijl van 2 verschillende auto's, een supercharger en DCT op de 500 bovenop de ECHTE carrosserieverschillen voor beide auto's die helpen op het circuit met luchtstroom en koeling en gewoon anders zijn dan een gewone GT. Je wist dat je iets echt anders kocht en WERELDEN verwijderd van de reguliere line-up en deze nieuwe werkt gewoon niet.
Krasse uitspraak en waarschijnlijk godslasterlijk, maar het voelt alsof RTR de nieuwe Shelby wordt. Shelby bracht 60 jaar geleden, toen het allemaal begon, gedurfde veranderingen aan de auto aan en zij waren echt de enigen die de manier waarop mensen over prestaties dachten veranderden en ze probeerden nieuwe dingen en hadden daadwerkelijke R&D erin, maar in de huidige tijd is het moeilijk om je te onderscheiden van de rest en zonder recente races of vertakkingen heeft Shelby niets gedaan dat de prijs waard is. RTR biedt veel meer dan alleen een SC-kit en wielen, het is een spuiterij, driftremontwikkeling met Ford, rockerpanelen en voor-/achterdiffusers, vleugels, volledige ophanging, Mustangs, Broncos, Mavericks, elektrische voertuigen. RTR zit in zoveel vreemde racecompetities dat ze daadwerkelijke onderdelen ontwikkelen die de prestaties in het algemeen helpen en gewoon iets echt unieks en anders bieden.
Ik voor mijn part verkoop mijn 500 niet voor deze auto. De achterste duckbill-spoiler is echt het enige coole eraan dat ik zie dat Shelby-specifiek is. Zoals niet eens een frontsplitter? Gewoon verschillende roosters, een nieuwe motorkap en strepen. Het is naar mijn mening flauw en eerlijk gezegd was de laatste ECHTE originele auto die Shelby heeft ontwikkeld en echt anders was, de Code Red en Shelby1000. Maar ik hou nog steeds van Shelby en hun widebody-look is om voor te sterven. GT350 is een misser voor mij.